Dirbu prie eilinių kriterių (be jų suplanuoti 7 gyviai) animacijų. Viena iš man labiausiai patinkančių:
Greičiausiai tiek kadrų žaidime negalima bus turėti, tai reikia pasidžiaugti, kol galiu.:)
EDIT: Nusprendžiau naujo įrašo dėl tokio menkniekio nedaryti:
Ausiukai :) Gal pirštus galėtų labiau ištiesti jei įmanoma ir rankas aukščiau iškelti ir mažiau mostaguot į šonus, _gal_ geresnis efektas gautusi. Nes dabar nedaug skiriasi nuo to kad bėgtų ir vanotu su lapca.
AtsakytiPanaikintiTiek daug kadrų tikrai niekam nereikia, nes čia jau vos ne slowmotionas, o realiai juk turėtų animuotis greičiau, tai nieko nesimatytų.
Labai įdomu pamatyti kitus septynis gyvius, bent jų konceptus.
Tai kaip dabar suprantu, nebe su minotaurais kausies, o pateksi kas kartą į random labirinta ir kai kokiam rogue-like game ji explorinsi rinksi auksiukus, itemsus ir daužysi ausiukus ? :D
Man ir pačiam atrodo, kad su rankom ten persistengiau, tai truputį teks pataisyti.
AtsakytiPanaikintiKiti septyni gyviai - skirtingi kriteriai (su keliomis išimtimis). Kelių iš jų modeliai bus tiesiogiai paaminti ir patobulinti iš esamo paprasto kriterio, tačiau trims reikės modeliuot naujai. Jie kol kas yra tik tekstiniame režime. Aprašyti jų "pomėgiai" ir elgsena. Konceptą piešti šiandien pradėjau tik vienam.
Mino labirinte nėra akivaizdaus levelup'o, todėl arena iš žaidimo niekur nedings - būtent ji yra tas levelup'as, per ją vyks siužeto progresas. Tačiau prieš kiekvieną turnyro etapą žaidėjas gali eiti į labirintą ir daryti ten ką tik nori (kitaip tariant rinkti auksiukus ir daužyti ausiukus:)). Žaidėjas galės iš karto pasirinkti kitą etapą (gal sugalvosiu, kaip už tai apdovanoti), bet galės ir tinkamai pasiruošti (aplankyti trenerius, prekeivius ir kt. labirinte).