Sveiki. Štai ir dar vienas atnaujinimas. Nesitikėjot?:) Nuo paskutinio atnaujinimo praėjo nemažai laiko, bet nesėdėjau rankų sudėjęs - pastačiau sau krosnį, sudalyvavau kol kas įdomiausiame savo gyvenime konkurse (google AI challenge) ir net susilaukėme su žmona antro sūnaus. Kaip turbūt matyti iš šio pasiteisinimo, laiko daug neturiu, todėl žaidimas juda vos vos. Kas naujo?
Štai vienas iš vyrukų, kuriuos galima bus pasirinkti kaip žaidėjo avatar'us - Hulk:
Čia, aišku, nesimato, bet jis bus didesnis už kitus. Džiaugiuosi, kad tekstūros išėjo visai neblogai - viską piešiau rankomis, taigi ir laiko sugaišau nemažai. Dar nepradėjau animuoti, bet čia, palyginus, bus lengviau. Aplenksiu klausimą "o kodėl vėl low poly?" - kai jau baigsiu šį žaidimą, būtų labai malonu turėti 3D asset'ų, tinkamų įkelti į kokį trimatį pasaulį (Unity3D ateina į galvą pirmiausia).
Kitas žaidimo aspektas, kuris pajudėjo:
Iki kokio Titan quest toli, bet taip smarkiai ir neužsimoju. Kaip matyti, yra nemažai paveiksliukų, kuriuose tas pats modelis pasuktas kitu kampu. Taip dariau dėl to, kad paskui galėčiau užpaišyti ant viršaus kokius skiriamuosius bruožus ir pavadinti daiktą jau kitu vardu. Labiausiai man patiko daryti minotaurų šalmus.:) Taip pat pastebėjau, kad nelengva pririnkti daug įvairių armor'ų iš vienos epochos - dabar įdomu stebėti, kaip išsisuka ARPG žanro žaidimų kūrėjai.
Wow wee, na jau tikrai galvojau, kad daugiau įrašų nebebus. Smagu matyti nuliovą. Beje, sveikinu su nauju vaikiu :)
AtsakytiPanaikintiOo, o kodėl pas ta minotaura batas praplyšęs ? :) Paro kaip atrodo nesurigintas. Kažkokia ta ranka susitraukusi dabar :S
Armoro kiekis tai tikrai įspūdingas. Pavarai.
Gerai atrodo tik pas mane kazko labai tamsiai...
AtsakytiPanaikintiKoks progresas, kiek dar liko iki "prototipo"? Vargsti jau pora metu?
Prototipas jau buvo, tik dėl to, kad nesu programuotojas (jrs0ul ©), jis išėjo praktiškai nežaidžiamas. Progresas yra, kai turėsiu veikiančią demo su visais užplanuotais "pribumbasais", bet ne su visu content'u, būtinai pranešiu. Šiuo metu baigiu univeralią dialogų sitemą, kuri leistų npc veikėjams paskirti quest'us ir "stumti" istoriją. Po šio, beliktų questų sistema ir žaidimo išsaugojimas (nes jį jau senokai pamiršau). O tada kaip ir galiu rodyti kreivą ir šleivą demo.
AtsakytiPanaikinti