Sunku ir sugalvoti, kaip pavadinti tokį įrašą, kai tiesiog nori parašyti, kad kažką darai. Kaip ir nieko išsiskiriančio, bet vis kažkas. Be to, reikia pavadinimo, kuris dažnai kartojamas atrodytų "savo vietoje". Į galvą lenda angliškas "progress report".:)
Taigi savaitgalį sukelinėjau pastarųjų poros savaičių naujoves į žaidimą - animacijų sistemą ir tile'us. Štai čia nupaveikslavau, kaip šiuo metu atrodo draw() funkcijos run būsenoje rezultatas.;)
Matome bėgančius minotaurus, tile'us ant žemės (jau naujo dydžio), vienintelio žaidimo pradžioje duoto skill'o paveiksliuką ir nemažai debug informacijos. Taip pat matome, kad įvairovės šioje aplinkoje akivaizdžiai truksta, nes naudojamas vienintelis sienos paveikslėlis (plokštokas), jokių papildomų objektų (griaučiai, grybai ir pan.), o danga sukuriama principu - kur siena, ten smėlis (atseit smėlio pripusta į kraštus). Nieko nepataisomo - tik reikia laiko...
Po geros valados ar dviejų:
Įsijungiu task manager ir ką gi matau:
Suprantu, kad susimoviau, tik pasitikrinau, kiek rimtai. Išeinant į žaidimo titulinį, atminties naudojimas beveik nesumažėja, perėjęs į žaidimo būseną gaunu dar apie 200 Mb bonuso. Susimoviau labai.;) Einu vabalų medžioti...
Jau galvojau, kad kažkas atsitiko, kad nieko nebeparašai. Pasirodo standartinė problema - nėra apie ką :)
AtsakytiPanaikintiHeh pavarei, aplenkei autocada ant ramų :D
Screenshotas atrodo kietai, tik galėjai tuos debuginius tekstus išjungt. Norėtusi dabar išmėgint :)
Aplinkai dabar labai truksta chaoso: suskaldytų plytelių, apdaužytų sienų, bet tai turbūt ir pats žinai.
Gui gražus, tik tas mygtuku blizgesys ir piešinukai imho nesiderina. Nėr aišku kas piešinuke per ta blizgėjima. Plius mygtuku pakraščiai - aštrųs ir pikseliuoti, nes... nenaudoji alpha blendingo :D Gal dar netaip matytusi jei tie mygtai taip neblizgėtų :D Arba tarkim jei mygtas turėtų tamsesni apvadą ar kažką tokio.
Net nesvajojau palaikyti įrašo per dvi dienas tempo. Pvz., vakar vakaro rezultatas - sudėtos 10 eilių laminato, iš kurių paskutinės keturios perdėtos gal tris kartus, kol ėmė padoriai atrodyti.
AtsakytiPanaikintiAplenkiau net MATLAB'ą!!!11 Bet tas bjaurybė moka ir daugiau ėsti. Jau grįžau prie savo <25Mb limitų.:) Reikalas buvo tas, kad kai kraudavo lygį (šiokį tokį load screen teko padaryti), nežinau kam, bet padariau, kad po kiekvieno veiksmo (sugeneruojamas labirintas, sugeneruojama navigacijos info ir t.t.) buvo kelį kadrai, kai programa nieko neveikė. Toliau pridėjau animacijų krovimą į patį galą ir neapskliaustą jokia sąlyga. Buvo situacija - sugeneruojam labirintą, užkraunam animacijas... penkis kartus, paskui sugeneruojam navigacijos informaciją, užkraunam animacijas... penkis kartus ir t.t.
Mygtukų blizgesio kažkiek tikriausiai nuimsiu, bet šiaip kai jie aktyvus, t.y. spalvoti, atrodo aiškiau, kas nupiešta. Visai to blizgesio atsikratyti nevalia, nes reikia moar efektų apskritai.:) Pakraščiai bus ištaisyti, nes septynis mygtukus su sulietais kraštais nupiešt aš jau moku ir net per daug neapsunkinsiu darbo komiuteriui.
blyn, norėjau rašyt autocada, bet parašiau matlabą. Smegenai galvoja, kad tos programos vienas ir tas pats :D
AtsakytiPanaikintiO beje kas tas violetinis cilindras tolumoje ? Irgi minotauras ?
Gal koki video susuktum ateityje? Būtų įdomu pažėt kaip ten viskas bėgioja ir panašiai.
Tas cilindras - kriteris. Jų modelį tik dabar darau. Pasistengsiu susukti filmuką, bet reikia dar išmokti, kaip.
AtsakytiPanaikinti