2010 m. spalio 7 d., ketvirtadienis

Naujos tekstūros - smėlis

Vakar aptikau būdą, kaip pasigaminti tile'us izometriniam 2D žaidimui, kurie sudaro daugiau mažiau gražią tekstūrą, tad šiandien nusprendžiau nupiešti ką nors įtikinamesnio nei dviejų spalvų akmenis.

Taigi, nupiešiau keturias tekstūras:
http://img830.imageshack.us/img830/2016/startingtextures.png

Sudėjau aštuonias jų kombinacijas ir iškirpau gautas galutines tekstūras:
http://img812.imageshack.us/img812/733/combinedtile.png

Beje, raudonai nupiešiau specialiai paliekama žymę, pagal kurią sprendžiu, kur gi bus mano galutinė tekstūra.
"Užmoviau" ant plokštumos blenderyje ir sudėjęs tile'us į vieną failą nekantriai įsijungiau ide testavimui. Kai pamačiau, ką gavau, vos nesusikeikiau:
http://img6.imageshack.us/img6/4494/shithapends.png

Štai tau ir "seamless tiling"... Supratau savo klaidą - keturias tekstūras nupiešiau atskirai, todėl jų tonai kad ir nedaug, bet skirėsi, todėl ir gavau šią "šachmatų lentą".

Ėmiausi taisyti šią netvarką (tiksliau - tvarką), ir po dar vieno rato gavau štai tai:
http://img80.imageshack.us/img80/5971/correct.png

Gera žinia ta, kad atrodo jau gražiau. Blogosios yra net dvi - pirma, kad kažkokios "grotos" vis tiek šviečia, antra, kad su vienu vieninteliu smėlio tile'ų atrodo tik šiek tiek prasčiau. Pastaroji problema, aišku, maža, nes kokiai žolei ar kam kitam skirtumas tarp aštuonių ir vieno bus akivaizdesnis. Toliau galvosiu ir skaitysiu apie tolygius perėjimus tarp plytelių tipų (smėlis - akmenys, smėlis - purvas ir pan.).

Ir vos nepamiršau... Atradau, kad tiesias 2x1 linijas izometriniame žaidime galima sudaryti dviejų tipų plytelėmis:
http://img193.imageshack.us/img193/4976/tilesexamples.png
Anksčiau visą laiką naudojau pirmo tipo tile'us, kurių dydis 64x31. Vakar kad ir kiek sukinėčiau kamera blenderyje ir keisčiau kitus parametrus, tokių pačių gauti nepavyko - pavyko tik 64x32 (t.y. antrojo tipo), kas iš principo irgi buvo gerai. Šiandien apsisprendžiau gaminti didesnius tile'us, t.y. 80x40, bet kai vėl bandžiau gauti tiksliai tokio dydžio reikiamos struktūros tile'us, nieko nepavyko. Užtai pavyko gauti 80x39, ko visai nesitikėjau. Įdomiausia, kad pats to nežinodamas pasigaminau tile'ų, kurie kaip tik tokie, kokie naudojami diablo 2 variklyje! Manęs laukia dydi ateitis.:)
Jei kam įdomu, štai receptas: default'inė plokštuma (2x2 blenderio matavimo vienetų), kurios Z koordinatė yra 1, kamera, kurios koordinatės X = 10, Y = -10, Z = 5; kampai rotX = 60, rotY = 0; rotZ = 45; kamerai editing lange (F9) nustatyta orthographic ir shift y = 0.38; paveiksliuko dydis 208x120 (nors abejoju, ar Y dydis ką duoda); OSA, aišku, atjungta. Berods, nieko nepamiršau.

3 komentarai:

  1. O, pavydėtinas blogo produktyvumas :) Так держать!

    Nežinau ar čia tik man taip atrodo, bet gal per daug laiko skiri tam nesitailinimui. Ar žaidimo labirintų generatorius sugeneruos tokius didelius plotus kur nieko nėra ?

    P.S. Oi kaip aš tingiu spaudinėt tuos paveiksliukų linkus, kuriuose kartais nieko įdomaus nebūna :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ką darai - daryk gerai. Po kelių dienų tas smėlis atrodo jau visai padoriai.

    Kadangi turiu tik vieną blogo skaitytoją, teks atsižvelgti į jo pageidavimą ir nedėti beprasmio turinio.:D

    AtsakytiPanaikinti
  3. ne ne, turinys nėra beprasmis :D Tikėjaus kad pradėsi dėt pačius paveiksliukus, kad ir sumažintus, o ne nuobodžius linkus, kuriuos reikia dar spausti :D

    AtsakytiPanaikinti