Visada maniau ir tebemanau, kad net žaidime, kurio centras yra žaidėjas, turi vykti kažkokie veiksmai antrame plane. Turi egzistuoti kažkoks nuo žaidėjo nepriklausomas vyksmas:
botai susišaudo tarpusavyje Quake3 ar UT,
mutantai kažką aptarinėja Fallout3,
visa žinoma visata juda X serijos žaidimuose.
Čia keli pavyzdžiai iš nedaugelio žaidimų, kuriuos žaidžiau. Vienu atveju vyksmas, apie kurį kalbu, yra akivaizdus ir nesuvaidintas (botai susišaudo), kitu atveju kūrėjai žaidėją "apgauna" - kažkas vyksta, kai žaidėjas šalia arba vyksta kas nors neįtakojančio viso žaidimo.
Dėl ko aš čia šitą rašau? O gi dėl to, kad norėčiau sužinoti kitų nuomonę.
Ar prasminga žaidimą organizuoti taip, kad tarp žaidėjo ir mašinos vyktų varžybos,? Tarp mašinos ir mašinos?
Quake3 ir UT serijos žaidimuose mane dažnai erzindavo, kad štai be manęs kažkas vyksta, prakeikti botai renka taškus žudydami kitus silpnesnius botus, o aš sau kažkur klaidžioju ir nieko negaliu rasti. Tą patį aš matau savo žaidime - kriterių ordos gali būti sunaikintos be mano žinios vien tik dėl to, kad mano valdomas minotauras nubėgo ne ta kryptimi.
Pirmas klausimas iš dalies beprasmiškas, nes atsakymas į jį slypi pateiktuose pavyzdžiuose - prasminga, tai parodė aukščiau paminėtų šaudiklių sėkmė. Dabar atsirado kitas klausimas:
O kodėl mano žaidime varžybos kuriuose nedalyvauju taip gadina žaidimo malonumą, o pvz., Quake3 negadino?
Manau, gavęs atsakymą į šį klausimą galėsiu padaryti geresnį žaidimą.:)
Pirma išsitaisyk crashus, paskui suk galvą (^o^)
AtsakytiPanaikintiVakar dar bandžiau tą nauja versija per wine leist, tai pardofkė nebesegfaultina, tipo eina pirkt stuffą, tačiau nuvarius į areną žaidimas po pusės minutės nusminga... O šiaip kiek bandžiau anksčiau kiti minotaurai zulina kampus ir nieko nedaro, nei manes puldinėja nei kriterius gaudo, šeip norėtusi, kad jie kažką darytų. Galėtų netgi būt settingsas nustatyti jų IQ, ar šiaip dificulty leveliai žaidime. Pvz easy minotaurai nieko nedaro, kriteriai nelaksto, normal: kriteriai laksto, minotaurai irgi, hard - minotaurai išgaudo visus kriterius. Arba IQ galėtų palaipsniui taikytis prie žaidėjo įgūdžiu. Tarkim jei žaidėjui labai lengva ir jis labai pavaro, AI galėtų užsikelti kartele, kad taip daugiau nebenutiktų (^_^)
Prisitaikantis žaidimas kad ir įmanomas, bet tai savaime yra didelė studija su savo specifika.
AtsakytiPanaikintiMinotaurai ir dabar kartais "pavaro", bet dėl klišo pathfindingo jiem kartais kyla problemu su sienom.:) Be to, jų parametras 'senses' yra palyginus žemas (tą ištaisys sunkumo lygių pasirinkimas). Manau, problemos reikėtų ieškoti giliau nei skaičiukai ar kodas - čia dizaino problema.