2010 m. gruodžio 20 d., pirmadienis

Nedidelis atnaujinimas

Nors ir nedidelis atnaujinimas, bet pakankamai didelis, kad užsitarnautų v058 vardą. Išpakuojam į pagrindinę direktoriją pakeisdami Minos labyrinth.exe naujuoju.
 http://www.mediafire.com/file/5rph9symgtspy8g/v058.rar
Segfault'ai dar neištaisyti. Tiesą sakant, net netaisyti dėl laiko trūkumo. Kas naujo:
nemažai kintamųjų išraukti į failą ir juos galima keisti kad ir žaidimo metu (failas nuskaitomas po kiekvienų varžybų ir prieš kiekvienas varžybas). Neįdėjau tikrinimo, kad vartotojo kintamieji išlaikytų protu suvokiamas ribas ir formatą, bet tikriasiai pastebėsit, jei vietoj double bus nuskaitytas string arba jei minotauro spindulys bus lygus 2000.;)

7 komentarai:

  1. Kas čia per exe, kaip man jį paleist ? Kur sourcai ?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sorry, mano kaltė.
    http://www.mediafire.com/file/di4zqlygcmxxf82/Minos%20labyrinth_source_v058.rar
    Čia rource be paveiksliukų - manau, beprasmiška kiekvieną kartą siųstis +5 Mb.:) Reikės tiesiog įkelti /pics iš seno projekto. Sourcefourge jau prisiregistravau, tik dar ne viską išsiaiškinau.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Cool beans! Dekui(^^)
    Vėliau pamėginsiu susikompiliuoti.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ok šį syk pasakysiu kas yra blogai:
    ../headers/helpers.h|86|error: ‘rand’ was not declared in this scope|
    nes... includintas neteisingas headeris
    reikia: #include
    Daugiau viskas čiki.
    --------------------------------
    Kai spaudžiu ant shopo segfaultina allegro funkcija draw_sprite
    Tarp Shop_State::on_draw
    berods 280 eilutė:
    game->shop->_toTrade->draw(game->m_buffer);
    keliaujam į viewable_list.cpp
    o ten gaunam į subinę eilutėj 141:
    (*it)->draw(target, _position.x + _elementsStart.x + (_elementSize.x + _betweenElements)*currentCol, _position.y + _elementsStart.y + (_elementSize.y + _betweenElements)*(currentRow -_startRow));
    Now that's what I call spaghetti code :]]]

    Aiškinkis.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ok, dėkui. Kai nuglaistysiu kelioliką kvadratų kambario sienos, prisėsiu prie šito.:D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Hmm, "į subine duoda" Item::draw(BITMAP* target, int x, int y). Jei nesunku, item.cpp prieš 193 įdėjęs:
    if (_icon)
    patikrink ar tebesegfault'ina (vau, kokia žodžių daryba:)) šope. Ten tas daiktas privalo būti, iki šiol nebuvo. Nesugebu atkartoti šios klaidos pas save. Jei kartojasi, tai kažkur dar užlendu už ribų, jei nebe, aiškinsiuosi, kodėl itemas neturi _icon paveiksliuko.

    AtsakytiPanaikinti
  7. šende gal jau nebepažėsiu nes persėdau ant kito kompo, nebent greit parašytum meikfaila ir nebereikėtų kankitis su tais noobiškais codeblocksais :).
    Šiaip keletas hintų kas gali būt blogai, kažkur ir sumaltas failo pavadinimas ir ant failu sistemos, kur didžiosios ir mažosios raidės failų pavadinime skiriasi, failas tiesiog neužsiloadina, užtai neina nupiešt ikonos, užtai lūžta

    Arba, blogai parsinami tekstiniai failai kuriuose yra paveikliuku pavadinimai, nes ant windozės endlainas yra "//r//n" (tikiuosi sušiktas blogspotas nesugadins ką parašiau), o visūr kitur endlainas yra tiesiog /n, taigi failo pavadinimai gale gauna šiukšlę ir dėl to neužsilaodina, beje čia buvo pagrindinė bėda portinant Undeado Regnum ant linuxu.

    AtsakytiPanaikinti