Po išsamaus susipažinimo su http://www.lostgarden.com/ bandau kuo greičiau priartėti prie žaidimo pirmojo žaidžiamo varianto. Rašydamas "žaidžiamo", turiu uomenyje, kad jis būtų su pradžia, veiksmais ir pabaiga. Iki šiol kažkas buvo padaryta tik dėl viduriniosios dalies. Ir apskritai, supratau, kad žaidžiu žaidimo kūrimą jau daugiau nei pusę metų. Ir maža to, kad žaidžiu, tai dar nesistemiškai ir neapgalvotai (beveik). Stebėtina, kaip man iki šiol šie labirintai nepabodę - matyt, gerokai "pasinešęs" esu.:) Kas dar neskaitė (čia apie aukščiau įvardytą blogą), tikrai verta paskaityti, jei gamedev jums tikrai įdomu.
Prie reikalo. Prieš senojo Mino labirinto išnarstymą po kaulelį vardant geresnio dizaino ir didesnio "fun" noriu pristatyti nesubalansuotą, bet žaidžiamą versiją. Iki šio tikslo buvo likę keli dalykai - veikėjai su aprašymais ir tikslais, paskutiniųjų lūžimų ištaisymas ir žaidimo pabaiga. Pabaiga savaime yra labai paprasta - nežadu daryti dviejų minučių epilogo, kol kas tiesiog pranešiu žaidėjui, kad jis pabaigė žaidimą, pranešiu, ar įvykdyti iškelti tikslai ir padėkosiu už žaidimą. Antras puktas sudėtingesnis ir (remiantis mano žiniomis apie mano paties programavimo ir debuginimo įgūdžius) apie apibrėžtą laiką čia kalbėti negalima. Juolab, kad lūžimai dažniausiai pasireiškia ant silpnesnio namų laptopo ir darbe aš jų išgauti negaliu. Pirmasis gi punktas praktiškai įvykdytas. Eskizas:
Aprašų čia nematyti, bet minotaurų asmenybes jau sugalvojau, taigi jų tikslai ir savybės žaidime - palyginus lengvas uždavinys. Kol kas tiek. Back to work...
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą