2010 m. gruodžio 30 d., ketvirtadienis

Minotaurai protingėja

Šią savaitę šiek tiek padirbėjau ties pathfinding'u ir judėjimu platesne prasme. Minotaurai dabar turi pagreitį ir maksimalų kampinį greitį, kas reiškia, kad ju posūkiai atrodo gražiau, t.y. nėra kampuoti. Ištaisiau kelias klaidas susijusias su pakeliamais nuo arenos grindų daiktais - minotaurai turėtų gerokai rečiau striginėti. Pirmiau pastebėtų bug'ų "uodega", dėja, dar tempiasi;)
Source (jrs0ul, kol kas niekaip nerandu laiko ir motivacijos sourrceforge, tai sorry):
http://www.mediafire.com/?g241rljlnskuizl
Windows binary:
http://www.mediafire.com/?yb4bm4ugvuaz93k

Ir dar - su Naujaisiais!

2 komentarai:

  1. Bet demotyvuoja kai nieks komentarų neparašo ane :D ?
    Kadangi dabar sėdžiu vien tik ant OSX, tai nemoku susikompailinti žaidimo, kadangi nėra normalios codeblocksu versijos, ta kuri yra kažkaip nesugeba sistemoje pamatyti Allegro frameworko. Gaila kad vis dar nėra gnu meikfailo/Visual studio solutiono ar Scons failo :(
    Taigi ant maco teko leisti per Wine. Situacija nekokia, vos tik išėjus į areną, po keliolikos sekundžiu žaidimas staiga nusminga, pažaisti kaip ir neimanoma. Beje shopas vis dar lūžta.
    Kiek daug reikia laiko pasimti svn ir commitinti į sourceforge, juk ir taip turbūt, kaip normalus programeris, naudoji kažkokią versijavimo sistemą ar ne ?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Prajuokinai dėl "normalus programeris".:D Prieš dvejus metus rašiau Hello world! Man viskas, kas susiję su web, apskritai yra nauja - nuo blogo iki klipukų filmavimo. Kai kuriuos tavo mestus terminus net turiu googlei žiūrėti.

    Visual studio kažkada atsisakiau dėl to, kad nesugebėjau kažko padaryti su allegro jame, o su code::blocks tas išėjo labai lengvai. Gal dabar jau išeitų ir su visual studio.

    Komentarų nebuvimas VISIŠKAI nedemotyvuoja - juk dara tai, kas man be galo malonu. Ir dar, kaip čia prisipažinus,.. atradau sename kompe fallout 3, tai laisvo laiko skirto Mino labirintui laikinai sumažėjo.:)

    AtsakytiPanaikinti