Iš tikrųjų reikėtų sakyti ne "demo versija", bet "prototipas". Reikalas tas, kad skaitinėdamas apie gamedev, o tiksliau, apie žaidimų dizainą, susidariau nuomonę, kad aš dar esu nekoks dizaineris. Gera žinia ta, kad kažkokį talento grūdelį gal ir turiu - nestudijavęs jokios teorijos tiesiog taip triokšt pokšt sukūriau pagrindinę žaidimo mechaniką, kuri man ir dabar atrodo neprasta. Nieko nebuvau skaitęs apie atlygius ir riziką, bet stengdamasis suteikti žaidėjo veiksmams kažkokią prasmę netyčia tuos pagrindinius elementus įkėliau į savo žaidimą.
Žaidimo dizainas man dabar atrodo dar įdomesnis, tikiu, kad toliau žaidimus kursiu efektyviau. Paskaičiavau, kokio amžiaus yra mano Mino labirintas. O gi jau 11 mėn!!!11 Ir dėja, tik dabar galiu pasakyti, kad turiu veikiantį prototipą, t.y. žaidimą su pradžia, veiksmu, tikslais ir pabaiga. Aišku, dar primaišyta šiek tiek visokių "grožybių". Tačiau jos gali tapti bevertės, jei pagrindinė žaidimo mechanika bus nevykusi.
O gal aš per grižtas sau ir šio projekto dalys ima dėliotis į savo vietas ir jis virsta žaidimu? Spręsti jums.
Štai čia sukompiliuota windows versija:
http://www.mediafire.com/file/u0vrwpkgjiam0j3/Minos%20labyrinth%20prototype.rar
O štai čia išeities kodai, t.y. code::blocks projektas (tikiuosi, kam nors bus įdomu):
http://www.mediafire.com/file/9bnw82malvavffb/Minos%20labyrinth_v057.rar
Nekantriai laukiu jūsų nuomonės dėl pagrindinės mechanikos (t.y. kriterių spardymo, lobių rinkimo, priešininkų spardymo) smagumo/nesmagumo. Taip pat norėčiau sužinoti, kaip keistumėte tą ar aną dalyką. Turėkite uomenyje, kad žaidimas nėra subalansuotas. Stengiausi atsikratyti kuo daugiau klaidų ir lūžimų, bet jų dar gali pasitaikyti (ypač erzina kriteriai, kurie užstringa sienose ir oponentai atkakliai bėgantys įsirėmę į tą sieną). Jei taip, būtų malonu, jei pasakytumėte, kada tai įvyko ir ką tuo metu darėte (jei ką nors apskritai darėte).
Labai džiaugiuosi, kad šiokį tokį etapą perėjau - galiu pademonstruoti **žaidimą**. Kitas žingsnis - visus įmanomus ir neįmanomus kintamuosius sukelti į failus ir eksperimentuoti, eksperimentuoti, eksperimentuoti... Asmeniškai man nepatinka, kaip išdėstyti minotaurai ir kriteriai (minotaurai praktiškai vienoje vietoje, kriteriai - randomu), norėčiau, kad daugiau įtakos žaidimui darytų žaidėjo sprendimai ir gebėjimai, o ne atsitiktinės kriterių krūvos pasiekiamiausioje vietoje. Tad dirbsiu ir šia linkme. Kol kas tiek.
Ši syk gana smagiai susikompiliavo, tiesa kažkokiam faile, ar ne choose_hero.cpp reikėjo už switcho ribu užsideklaruoti bitmapa tempor, nes jis yra deklaruotas tik terp case 1, tačiau visur kitur naudojamas, plius rand funkcija ateina *NE* iš math.h.
AtsakytiPanaikintiLabai smalsu būtų sužinoti koki kompiliatoriu naudoji kartu su kodo bloksais ?
Žadimas: gaunu segfaulta kai bandau eiti į pastata apačioj(shopas?). Arenoj pirma syk žaidimas netikėtai nusmigo. Po to nelabai norėjosi aiškintis ar geimplėjus yra fun :) Nėra garso kažkodėl, o gal ir neturi būt?
Kodėl herojų statsai neįtelpa į freimus backgrounde? Kai paspaudžiu more info, neina grižti su 'x', tenka spaust escape
Ir šiaip neaišku ką reikia spausti ir ką daryt. Kas ten per statulos? Lygtai seniau jų nebuvo.
Kalbant apie geimplėju apskritai ir žaidimų dizainą, tai įtariu ko gero paprasčiausias būdas ant jo atsikalt - pereit prie paprastai naudojamo geimų lipdimo toolso, kaip GameMaker. Pačiam proginant geima nuo 0, nemažai laiko sugaištama darant patį techą. Taisant bugus, optimizuojant. Kur su kokiu GeimMeikeriu būtų nereikėję gaišt 11 mėnesiu. Susikoncentruotum į artą ir geimplėjų. Gal ir žaidimas būtų įdomesnis. Galutiniam vartotojui, t.y. geimeriui visvien bus neįdomu kaip tas geimas padarytas(dar ypač jei jis suckins). Bet čia taip ateičiai. Pavyzdžiui galėtum kokį savaitgali skirti mažo žaidimuko-prototipuko sulipdimui su "geimmeikeriu".
Nu pameginau su tais buliais pazaisti bet irgi nuluzo. Meginau per wine nes windozes pas manes nera :] Tiesa nzn kaip kiti, bet as vietoj taves ten kur jau total kosmar panaudoti std::shared_ptr ar unique_ptr, isvengtum durnu leaku ar ba trinimo i ora, kas greiciausiai ir palauzia zaidima. Vistiek jis nera i performanca orentuotas ? Mmm?
AtsakytiPanaikintiTo jrs0ul:
AtsakytiPanaikintiuf...
su code::blocks naudoju gcc kompiliatorių. Tas tempor taip buvo uždeklaruotas neatsitiktinai - deklaravau jį kiekvienam case, bet tada mėtė klaidą, tad ištaisiau greičiausiu įmanomu būdu;) Dabar jau ištaisiau taip, kaip reikia. Ačiū.
Su shopu nesugebėjau pakartoti tavo segfault'o. Keli dalykai, kuriuos pastebėjau: 1) items.item failiuke pirmas skaičiukas turėtų būti 20 (tada atsiras dar vienas item'as), 2) pics/Equipement folderyje kažkokiu būdu palikau kelis paveikslus su blogais pavadinimais (visur, kur yra "grieves"), tačiau ten yra ir paveikslai su teisingais pavadinimais, kurie ir turėtų būti nuskaitomi. Apskritai, šope klaidos dažniausiai būna dėl to, kad nurodau blogą kelią iki paveikslų.
Iš "more info" išeinama paspaudus "iksiuką" dešinėje viršuje. Padarysiu OK mygtuką.:)
Statulų nebuvo - jos duoda bonusų. Tik Afrodite dar kol kas beveik nieko nedaro.
Dėl prototipų tai ir pats galvoju pasipraktikuoti. Vienintelis dalykas, kuris mane stabdo, kad užsikabinsiu už kokios naujos mechanikos ir apleisiu šį žaidimą. Aš noriu jo gražaus ir suprantamo, manau, kad galiu tai padaryti. Beje, gamemaker man nebūtinas, prototipai neužimtų daugiau kelių valandų ir su pliku Allegro.
To hexems:
dėkui, pasidomėsiu shared_ptr ir unique_ptr - prisipažinsiu, apie juos nežinojau.
Kaip matau, lūžimai visiems, bandysiu ieškot kaltų.:)
Jrs0ul, jei nesunku, pabandyk pakeisti sources/game_states/run.cpp berods 21-ą eilutę
AtsakytiPanaikintiiš
game->place_item_tokens(15);
į
game->place_item_tokens(0);
ir pažiūrėti, ar vis dar lūžta.
Turiu įtarimą, kad blogai tvarkausi su nuorodom į item'ą, kai vienas minotauras tą item'ą jau susirenka.
ne, vistiek segfaultina. Nepavyksta atgamint segfaulto galbūt dėl to kad kompiliuoji ant kažkokiu windowsu, o aš ant x86_64 ubuntuso. Kad netingėčiau ir nevimdytų std ir kitos ++ baisybės :D tai surasčiau kame ten bėda. Plius užknisa, kad vienintelis būdas subuildinti yra codeblocksai. Can i haz gnu-make/Scons makefile ar bent visual studio sln ?
AtsakytiPanaikintiPlius jei jau sugebėjai paviešinti kodą, kodėl pagaliau nepatalpinus geimo į koki sourceforge. Būtų galima stebėti progresą ir gauti naujausius buildus, o gal ir kažką savo darašyti (jau musiau kokį 4 kartą tai sakau :D)
P.S. atsargiai su GCC(ypač su tuo senu kur su codeblocksais kartu būna) po windowsais, gali būt labai daug nepatenkintų žmonių, kuriem tavo programa iššaukė BSOD ant Vistos(ir net Win7). Rekomenduočiau viešą buildą daryt su Microsoft kompiliatorium(Visual Studio).
Ką tik išbandžiau. Jokių crash'ų, žaidimas gana įdomus, tad viskas lyg ir gerai. Be to, mano OS Win7 x64.
AtsakytiPanaikinti